FR EN

PPC-Pay Per Click


PPC-Pay Per Click is vooral bekend om zijn directe resultaten en adverteerders hebben er controle over om de configuraties aan te passen aan de hand van de behoefte aan de advertentiecampagne. PPC-campagnes worden nu aangeboden door een aantal platforms, waaronder zoekmachines en sociale netwerken die door bedrijven kunnen worden gebruikt om direct klikken, oproepen, berichten of zelfs conversies van een specifieke locatie te ontvangen. Alle specifieke voorkeuren kunnen ingesteld worden.

Image
Image

Google Adwords


Google Ad Exchange is het populairste en meest gebruikte PPC-advertentienetwerk. Als product van Google ondersteunt het de netwerkadvertenties niet, maar worden er ook display-advertenties weergegeven en zelfs youtube-advertenties worden gemaakt en beheerd door Google Adwords. Het staat bekend om zijn handige tools zoals keyword reseach tool en controle over alle aspecten van tekst en grafische advertenties. Het biedt uitgebreide analyses over het uitvoeren van campagnes op basis van geolocatie, demografen en gebruikersapparaten.

Waarom Wij?


Hoewel PPC-netwerken een volledig gebruikersvriendelijke interface bieden voor gebruikers om gemakkelijk advertentiecampagnes te beheren en beheren, maar dit is niet voldoende om maximaal uit deze advertentiecampagnes te halen. Het vereist volledige controle over alle verschillende soorten campagnes en hun resultaten. Van het maken van campagnestartegy tot retargeting en van het minimaliseren van advertentiekosten tot het behalen van maximale resultaten in de vorm van klikken, oproepen, leads en conversies, we hebben de ervaring in de loop der jaren opgedaan en verzekeren u nu dat we uw advertentiecampings volledig geoptimaliseerd en resultaat kunnen weergeven georiƫnteerd.